Завдання

Вид роботи: Реферат
Предмет: Педагогічна психологія
Тема роботи: Завдання
Короткий опис:

Вичерпні відповіді на задані питання:
1. Понад 2400 років тому Конфуцій сказав: «Те, що я чую, я забуваю; те, що я чую і бачу, я трохи пам’ятаю; те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром». Який висновок щодо навчання учнів на уроці ви зробите?
2. За психологічними завданнями виділяють образне, емоційне, етичне та естетичне навчання. Поясніть їхню сутність та наведіть конкретні приклади.
3. У чому полягає своєрідність мотивів педагогічної діяльності?
4. Ефективне управління процесом навчання можливе за умови виконання конкретних вимог. Сформулюйте їх та поясність сутність кожної.
5. Наведіть приклад формування вмінь. У чому полягає зв’язок між знаннями та мисленням?
6. Провести критичний аналіз основних функцій мовного спілкування за Г. Якобсоном і М. Холлідеєм.
7. Провести критичний аналіз стилів педагогічного спілкування, наведеного у дослідженнях В. Кан-Калика та М. Талева.
8. Як модна довести визначення, що педагогічне спілкування є формою співробітництва викладача й студента?
9. У чому полягає сутність функції фасилітації в педагогічному спілуванні?
10. Дайте обґрунтування спільності й відмінності комунікативного та педагогічного завдання в педагогічному спілкуванні.

Кількість сторінок: ~10
Мова написання: Укр

Полезно знать

Курсовая работа по истории

Курсовая работа по истории 25 000 Довольных клиентов 11 лет успешной работы 100+ авторов 4.6 Средняя оценка Экспертность Нужные сроки Согласно требованиям Лучшие оценки Качество

Читать...
if(navigator.javaEnabled())Cp+="&j=1";