Другое
Предмет Міжнародний менеджмент
Завдання для індивідуальної роботи №1
Краткое описание: Завдання для індивідуальної роботи №1 (по І модулю) Варіант 1. Рівень 1. Теоретичний. Коротко викласти сутність теоретичного питання вказавши джерело. 1. Дайте визначення та охарактеризуйте сутність глобалізації. 2. Опишіть структуру та сучасні тенденції розвитку світового менеджменту. 3. Сформулюйте сутність закону вартості в міжнародному менеджменті. 4. Опишіть основні способи адаптації фірми до культурного середовища. 5. Значення і особливості аналізу культурного середовища. Поняття культури, основні культурологічні теорії. Рівень 2. Практичний. Прочитайте mini case studies. Дайте аргументовані відповіді на питання. 1. Ви їдете містом на машині, якою керує ваш близький друг. Він вилітає на перехрестя з перевищенням швидкості (90км за год). Не встигає загальмувати і врізається в автомобіль “Москвич”, що їде з належною швидкістю. В результаті зіткнення у “Москвича” пошкоджені двері та крило. Водій не постраждав. Ви єдиний свідок того, що ваш друг порушив правила і винен. Офіцер ДАІ звертається до вас за свідченнями. На яку відповідь з вашого боку, на вашу думку, може розраховувати ваш товариш: А) закон обов’язковий для всіх. Мій друг винен в тому, що сталося. Б) я не слідкував за спідометром і не можу сказати, хто винен. В) я бачив, що мій друг їхав зі швидкістю менше 60 км за год. Прокоментуйте, будь ласка, вашу відповідь. Як, на вашу думку, повів би себе в аналогічній ситуації громадянин США? Канади? Греції? Росії? Японії? Обґрунтуйте свої міркування. 2. Влітку 1991 року американська міжнародна компанія «Procter & Gamble» вийшла на ринок Польщі зі своїм продуктом «Vidal Sassoon Wash & Gо» - шампунем і кондиціонером в одному флаконі, що користується великим попитом у США і Європі. Впровадження товару на ринок було підтримано широкомасштабною маркетинговою бліц-кампанією американського зразка. Спочатку кампанія, здавалося, приносила успіх - « Procter & Gamble » захопила більш 30% польського ринку шампунів, однак на початку 1992 року обсяг продажів раптово упав. Почали поширюватися слухи про шкідливість американського шампуню, з'явилися жарти й анекдоти, що висміювали рекламну кампанію « Procter & Gamble » і її продукцію. Основною причиною такого провалу, на думку більшості, стала дуже агресивна реклама «Wash & Gо », звичайна для американського споживача, але не звична для громадян Польщі. Запитання: 1)У чому, з погляду міжнародного менеджменту, полягала основна помилка американської компанії? 2) Чому, на Ваш погляд, такий провал стався саме в Польщі? 3) Які б поради Ви дали «Procter & Gamble» у даному випадку? Рівень 3. Креативний. На вибір студента виконати одне із завдань На основі власного життєвого досвіду, спілкування з людьми, опрацювання літературних джерел: 1. Розкажіть про зустрічі з іноземцями в Україні чи за рубежем , які супроводжувались би тими чи іншими колізіями ціннісних або етичних орієнтирів; 2. Розробіть самостійно mini case studies з проблем міжнародного менеджменту; 3. Складіть кросворд, який би включав у себе терміни, що застосовувались у перших 4 темах.