Механізм розміщення PR- матеріалів в ЗМІ

Вид роботи: Курсова робота
Предмет: Реклама
Тема роботи: Механізм розміщення PR- матеріалів в ЗМІ
Короткий опис:

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕХАНІЗМІВ РОЗМІЩЕННЯ ПР-МАТЕРІАЛІВ У ЗМІ.
1.1. Сутність поняття зв’язків з громадськістю, мета й функції.
1.2. Розгляд основних механізмів розміщення ПР-матеріалів у ЗМІ та їх вплив на суспільну думку.
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА МЕХАНІЗМІВ РОЗМІЩЕННЯ ПР-МАТЕРІАЛІВ У ЗМІ РЕКЛАМНОГО АГЕНСТВА «FEDORIV»
2.1. Маркетингове середовище рекламного агенства «FEDORIV»
2.2. Аналіз механізмів розміщення ПР-матеріалів у ЗМІ рекламного агенства «FEDORIV»
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ МЕХАНІЗМІВ РОЗМІЩЕННЯ ПР-МАТЕРІАЛІВ У ЗМІ РЕКЛАМНОГО АГЕНСТВА «FEDORIV».
3.1. Розробка пропозицій щодо покращення механізмів розміщення ПР-матеріалів у ЗМІ рекламного агенства «FEDORIV».
3.2. Оцінка результативності механізмів розміщення ПР-матеріалів у ЗМІ рекламного агенства «FEDORIV»
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Кількість сторінок: 35-40
Мова написання: Укр

Полезно знать

Рекомендации бывалого по написанию дипломной работы

Каждый студент, завершающий обучение в ВУЗе должен написать и защитить квалификационную работу перед специальной комиссией. Она состоит из преподавателей учебного заведения, представителей профильных фирм и

Читать...
if(navigator.javaEnabled())Cp+="&j=1";